Kampanjplanering
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Här presenteras en metod för planering, utformning, genomförande och uppföljning av marknadsföringskampanjer - BIZ.MARK-metoden. Vidare beskrivs hur man praktiskt bygger upp sina marknadsaktiviteter, med arbetsgång, kampanjledning, intern marknadsföring m.m. Även om marknadsföring av professionella tjänster, företagsprofilering och direktmarknadsföring. Inläst ur Liber Hermods, 1993
Av: Eric Österman
Inläsare: Anna Westberg
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 9 tim., 23 min.
Utförlig titel: Kampanjplanering
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber Hermods, 1993. ISBN 91-23-01205-6
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2006
Förlagans ISBN: 9123012056
Klassifikation: Qblbc, Qblbc/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.0) Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber Hermods, 1993. ISBN 91-23-01205-6
Filstorlek: 195 MB
Medienummer: C65514