Gå till huvudinnehåll

Kampanjplanering

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Här presenteras en metod för planering, utformning, genomförande och uppföljning av marknadsföringskampanjer - BIZ.MARK-metoden. Vidare beskrivs hur man praktiskt bygger upp sina marknadsaktiviteter, med arbetsgång, kampanjledning, intern marknadsföring m.m. Även om marknadsföring av professionella tjänster, företagsprofilering och direktmarknadsföring. Inläst ur Liber Hermods, 1993

Av: Eric Österman

Inläsare: Anna Westberg

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 9 tim., 23 min.

Utförlig titel: Kampanjplanering

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber Hermods, 1993. ISBN 91-23-01205-6

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2006

Förlagans ISBN: 9123012056

Klassifikation: Qblbc, Qblbc/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.0) Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber Hermods, 1993. ISBN 91-23-01205-6

Filstorlek: 195 MB

Medienummer: C65514