Medlemsmodellen
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Hur tar idéburna organisationer ett helhetsgrepp om sin medlemsutveckling? Här redogörs för åtta steg som förbättrar förmågan att rekrytera, aktivera och behålla medlemmar. Boken är skriven för tjänstemän, förtroendevalda samt aktiva som vill skapa en medlemsstrategi eller förbättra det operativa arbetet med medlemsutveckling. Författarna är samhällsentreprenörer
Av: Niklas Hill, Angeli Sjöström
Språk: Svenska
Format: Punktskriftsbok
Detaljerat format: Punktskrift för envägslån
Längd: 2 vol. (226 s. tryckt punktskrift)
Medienummer: P22616
Utförlig titel: Medlemsmodellen
Förlaga: Kopierad från: Stockholm : Trinambai Consulting, 2011. ISBN 978-91-633-8256-7, 91-633-8256-3 (genererat)
Utgivare: Johanneshov: TPB, 2011
Förlagans ISBN: 9789163382567
Klassifikation: Bf-c/P
Anmärkning: Kopierad från: Stockholm : Trinambai Consulting, 2011. ISBN 978-91-633-8256-7, 91-633-8256-3 (genererat) Fullskrift
Medienummer: P22616