Gå till huvudinnehåll

Medlemsmodellen

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?

Detaljerad information

Hur tar idéburna organisationer ett helhetsgrepp om sin medlemsutveckling? Här redogörs för åtta steg som förbättrar förmågan att rekrytera, aktivera och behålla medlemmar. Boken är skriven för tjänstemän, förtroendevalda samt aktiva som vill skapa en medlemsstrategi eller förbättra det operativa arbetet med medlemsutveckling. Författarna är samhällsentreprenörer

Av: Niklas Hill, Angeli Sjöström

Språk: Svenska

Format: Punktskriftsbok

Detaljerat format: Punktskrift för envägslån

Längd: 2 vol. (226 s. tryckt punktskrift)

Medienummer: P22616

Utförlig titel: Medlemsmodellen

Förlaga: Kopierad från: Stockholm : Trinambai Consulting, 2011. ISBN 978-91-633-8256-7, 91-633-8256-3 (genererat)

Utgivare: Johanneshov: TPB, 2011

Förlagans ISBN: 9789163382567

Klassifikation: Bf-c/P

Anmärkning: Kopierad från: Stockholm : Trinambai Consulting, 2011. ISBN 978-91-633-8256-7, 91-633-8256-3 (genererat) Fullskrift

Medienummer: P22616