Perspektiv på barndom och barns lärande
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
I boken redovisas forskning om barndom och barns lärande i för- och grundskolans tidigare år. Den har en bred ansats och tar upp frågor som: vad är utmärkande för dagens barndom och vad betyder uppväxtvillkoren för lärandet? Vilken betydelse har förskolevistelse och tidpunkten för skolstarten för hur barn senare lyckas i skolan?
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 11 tim., 38 min. : mono; 240 sidor
Utförlig titel: Perspektiv på barndom och barns lärande
Förlaga: Elektronisk version av: Stockholm : Skolverket, 2010. ISBN 978-91-86529-08-6, 91-86529-08-0 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2012
Förlagans ISBN: 9789186529086
Klassifikation: Ea:b, Ea:b/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 11 tim., 38 min. : mono; 240 s. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: Stockholm : Skolverket, 2010. ISBN 978-91-86529-08-6, 91-86529-08-0 (genererat) Boken ingår i serien: Kunskapsöversikt
Filstorlek: 158 MB
Medienummer: CA03758