Tjänstemarknadsföring i teori och praktik
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Boken ger en helhetsbild över området tjänstemarknadsföring. Med begrepp, teorier, modeller och praktiska exempel ges här rekommendationer och råd för hur privata och offentliga tjänsteproducenter kan arbeta med att utveckla sin marknadsföring. Inläst ur Studentlitt., 1998
Av: Birgitta Arnerup-Cooper, Bo Edvardsson
Inläsare: Per Måhlen
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 15 tim., 48 min.
Utförlig titel: Tjänstemarknadsföring i teori och praktik
Förlaga: Inläst ur: Lund : Studentlitt., cop. 1998 (tr. 2000)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2002
Klassifikation: Qblbe, Qblbe/TC
Anmärkning: Inläst ur: Lund : Studentlitt., cop. 1998 (tr. 2000) S. 305-323 i boken: Litteratur Digital talbok (DAISY 2.0)
Filstorlek: 328 MB
Medienummer: C17408