Gå till huvudinnehåll

Tjänstemarknadsföring i teori och praktik

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Boken ger en helhetsbild över området tjänstemarknadsföring. Med begrepp, teorier, modeller och praktiska exempel ges här rekommendationer och råd för hur privata och offentliga tjänsteproducenter kan arbeta med att utveckla sin marknadsföring. Inläst ur Studentlitt., 1998

Av: Birgitta Arnerup-Cooper, Bo Edvardsson

Inläsare: Per Måhlen

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 15 tim., 48 min.

Utförlig titel: Tjänstemarknadsföring i teori och praktik

Förlaga: Inläst ur: Lund : Studentlitt., cop. 1998 (tr. 2000)

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2002

Klassifikation: Qblbe, Qblbe/TC

Anmärkning: Inläst ur: Lund : Studentlitt., cop. 1998 (tr. 2000) S. 305-323 i boken: Litteratur Digital talbok (DAISY 2.0)

Filstorlek: 328 MB

Medienummer: C17408