Att skapa upplevelser
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Vänder sig till företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag, men även till dem som studerar marknadsföring på högskolenivå
Av: Lena Mossberg
Språk: Svenska
Format: E-text
Detaljerat format: E-text (Textview)
Längd: 1 CD-R
Utförlig titel: Att skapa upplevelser
Förlaga: Kopierad från: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, cop. 2003 (tr. 2008). ISBN 978-91-44-02687-9, 91-44-02687-0 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2009
Förlagans ISBN: 9789144026879
Klassifikation: Qblbe, Qblbmd, Qblbe/TD, Qblbmd/TD
Anmärkning: E-textbok Kopierad från: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, cop. 2003 (tr. 2008). ISBN 978-91-44-02687-9, 91-44-02687-0 (genererat)
Medienummer: D3898