Gå till huvudinnehåll

Att skapa upplevelser

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Vänder sig till företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag, men även till dem som studerar marknadsföring på högskolenivå

Av: Lena Mossberg

Språk: Svenska

Format: E-text

Detaljerat format: E-text (Textview)

Längd: 1 CD-R

Utförlig titel: Att skapa upplevelser

Förlaga: Kopierad från: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, cop. 2003 (tr. 2008). ISBN 978-91-44-02687-9, 91-44-02687-0 (genererat)

Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2009

Förlagans ISBN: 9789144026879

Klassifikation: Qblbe, Qblbmd, Qblbe/TD, Qblbmd/TD

Anmärkning: E-textbok Kopierad från: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, cop. 2003 (tr. 2008). ISBN 978-91-44-02687-9, 91-44-02687-0 (genererat)

Medienummer: D3898