Gå till huvudinnehåll

Seendets språk : exempel från konst, reklam, nyhetsförmedling och semiotisk teori

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Boken tar upp frågor som rör såväl stillbild som bild i samband med film och TV. Förf.:na behandlar bildspråkets grunder, bild i reklam och propaganda, nyhetsförmedlingens dramaturgi och televisionens berättelser samt diskuterar hur nya medier, som dataspel och kameramobiler, används av ungdomar. Inläst ur Studentlitt., 2006

Av: Hasse Hansson, Sten-Gösta Karlsson, Gert Z. Nordström

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 8 tim., 33 min.

Utförlig titel: Seendets språk : exempel från konst, reklam, nyhetsförmedling och semiotisk teori

Förlaga: Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 2006. ISBN 91-44-04294-9

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2006

Förlagans ISBN: 9144042949

Klassifikation: Bra, Iaa, Bra/TC, Iaa/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 2006. ISBN 91-44-04294-9

Filstorlek: 177 MB

Medienummer: C66537