Åtgärdsprogram - dokument eller verktyg? : en fallstudie i en kommun
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Förf. undersöker i den här avhandlingen hur det går till när åtgärdsprogram för elever i svenska skolan skapas, samt huruvida dessa leder till en bättre skolsituation för eleverna. Problematiken kring avgörande beslutsfattanden som tas utan elevers och föräldrars inflytande diskuteras, m.m.
Av: Lisa Asp Onsjö
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 12 tim., 16 min. : mono; 227 sidor
Utförlig titel: Åtgärdsprogram - dokument eller verktyg? : en fallstudie i en kommun
Förlaga: Elektronisk version av: Göteborg : Acta Universitatis Gothoburgensis, cop. 2006. ISBN 91-7346-572-0, 978-91-7346-572-4 (genererat)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2009
Förlagans ISBN: 9173465720
Klassifikation: Eu, Eu/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 12 tim., 16 min. : mono; 227 s. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: Göteborg : Acta Universitatis Gothoburgensis, cop. 2006. ISBN 91-7346-572-0, 978-91-7346-572-4 (genererat) Boken ingår i serien: Göteborg studies in educational sciences ; 248 Boken utgiven som: Diss. Göteborg
Filstorlek: 169 MB
Medienummer: C88975