Gå till huvudinnehåll

Åtgärdsprogram - dokument eller verktyg? : en fallstudie i en kommun

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Förf. undersöker i den här avhandlingen hur det går till när åtgärdsprogram för elever i svenska skolan skapas, samt huruvida dessa leder till en bättre skolsituation för eleverna. Problematiken kring avgörande beslutsfattanden som tas utan elevers och föräldrars inflytande diskuteras, m.m.

Av: Lisa Asp Onsjö

Språk: Svenska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: 12 tim., 16 min. : mono; 227 sidor

Utförlig titel: Åtgärdsprogram - dokument eller verktyg? : en fallstudie i en kommun

Förlaga: Elektronisk version av: Göteborg : Acta Universitatis Gothoburgensis, cop. 2006. ISBN 91-7346-572-0, 978-91-7346-572-4 (genererat)

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2009

Förlagans ISBN: 9173465720

Klassifikation: Eu, Eu/TD

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 12 tim., 16 min. : mono; 227 s. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: Göteborg : Acta Universitatis Gothoburgensis, cop. 2006. ISBN 91-7346-572-0, 978-91-7346-572-4 (genererat) Boken ingår i serien: Göteborg studies in educational sciences ; 248 Boken utgiven som: Diss. Göteborg

Filstorlek: 169 MB

Medienummer: C88975