Evenemangsföretagande
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Uppevelseindustrin i Sverige växer. I boken beskrivs och analyseras sex återkommande svenska evenemang ur ett ledningsperspektiv. Hur leds och organiseras ett evenemang som kräver maximal insats under endast tre till åtta dagar? Hur balanserar man mellan idealitet och affärsmässighet? Vilken roll kan en festival spela för regional utveckling? Förlaga: Studentlitt., 2008
Av: Anders Edström, Åke Beckérus, Bengt-Erik Larsson
Språk: Svenska
Format: E-text
Detaljerat format: E-text (Textview)
Längd: 1 CD-R
Utförlig titel: Evenemangsföretagande
Utgivare: Johanneshov: TPB, 2009
Förlagans ISBN: 9789144023670
Klassifikation: Iköh, Qba
Anmärkning: "E-textbok" "Kopierad från: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, 2003. ISBN 978-91-44-02367-0, 91-44-02367-7 (genererat)"
Medienummer: D3919