Kotlers marknadsföring : att skapa, vinna och dominera marknader
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Innehållet baseras på de seminarier i marknadsföring som P.K. hållit för företagsledare och chefer. Utifrån ett grundläggande perspektiv bygger han upp en heltäckande bild av de marknadsföringsmetoder som står till buds, samt presenterar deras olika delar. Boken rör sig från hur man fastställer en marknadsstrategi till hur man implementerar den, involverar hela företaget samt därefter följer upp och utvärderar den
Av: Philip Kotler
Inläsare: Eva Sigrand
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 12 tim., 31 min.
Utförlig titel: Kotlers marknadsföring : att skapa, vinna och dominera marknader
Orginaltitel: Kotler on marketing
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1999 (tr. 2004)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2005
Klassifikation: Qblb, Qblb/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.0) Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1999 (tr. 2004) Boken ingår i serien: Bättre ledarskap
Filstorlek: 261 MB
Medienummer: C55569
Översättare: Lars Ahlström