Läs- och skrivsvårigheter och lärande i matematik
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Syftet med rapporten är att ge en bild av kunskapsläget kring samband mellan läs- och skrivsvårigheter och lärande i matematik. Översikten är baserad på empirisk forskning och på forskningsbaserade utvecklingsarbeten. I den avslutande delen ges några förslag till pedagogiska förhållningssätt. Inläst ur NCM, 2002
Av: Görel Sterner, Ingvar Lundberg
Inläsare: Lotta Bergman
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 13 tim., 2 min.
Utförlig titel: Läs- och skrivsvårigheter och lärande i matematik
Förlaga: Inläst ur: Göteborg : Nationellt centrum för matematikutbildning, Göteborgs universitet (NCM), cop. 2002
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2003
Klassifikation: Eue, Eabt-a, Eue/TC, Eabt-a/TC
Anmärkning: Inläst ur: Göteborg : Nationellt centrum för matematikutbildning, Göteborgs universitet (NCM), cop. 2002 0 Digital talbok (DAISY 2.0)
Filstorlek: 270 MB
Medienummer: C25803
Serie: NCM-rapport