Gå till huvudinnehåll

Läs- och skrivsvårigheter och lärande i matematik

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Syftet med rapporten är att ge en bild av kunskapsläget kring samband mellan läs- och skrivsvårigheter och lärande i matematik. Översikten är baserad på empirisk forskning och på forskningsbaserade utvecklingsarbeten. I den avslutande delen ges några förslag till pedagogiska förhållningssätt. Inläst ur NCM, 2002

Av: Görel Sterner, Ingvar Lundberg

Inläsare: Lotta Bergman

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 13 tim., 2 min.

Utförlig titel: Läs- och skrivsvårigheter och lärande i matematik

Förlaga: Inläst ur: Göteborg : Nationellt centrum för matematikutbildning, Göteborgs universitet (NCM), cop. 2002

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2003

Klassifikation: Eue, Eabt-a, Eue/TC, Eabt-a/TC

Anmärkning: Inläst ur: Göteborg : Nationellt centrum för matematikutbildning, Göteborgs universitet (NCM), cop. 2002 0 Digital talbok (DAISY 2.0)

Filstorlek: 270 MB

Medienummer: C25803

Serie: NCM-rapport