Fashion marketing : contemporary issues
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: Tony Hines, Margaret Bruce
Språk: Engelska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 18 tim., 37 min. : mono; 324 sidor : ill., diagr., tab.
Utförlig titel: Fashion marketing : contemporary issues
Förlaga: Elektronisk version av: 2. ed. Oxford : Butterworth-Heinemann, cop. 2007. ISBN 978-0-7506-6897-2, 0-7506-6897-0
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008
Förlagans ISBN: 9780750668972
Klassifikation: Ihk, Qblb, Ihk/TD, Qblb/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 18 tim., 37 min. : mono; 324 s. : ill., diagr., tab. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 2. ed. Oxford : Butterworth-Heinemann, cop. 2007. ISBN 978-0-7506-6897-2, 0-7506-6897-0
Filstorlek: 264 MB
Medienummer: C83614