Marketing aesthetics : the strategic management of brands, identity and image
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: Bernd Schmitt, Alex Simonson
Språk: Engelska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 14 tim., 47 min. : mono; 345 sidor, ill.
Utförlig titel: Marketing aesthetics : the strategic management of brands, identity and image
Förlaga: Elektronisk version av: New York : Free Press, 1997. ISBN 0-684-82655-0, 978-0-684-02655-4 (genererat)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008
Förlagans ISBN: 0684826550
Klassifikation: Qbl, Qbl/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 14 tim., 47 min. : mono; 345 s., ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: New York : Free Press, 1997. ISBN 0-684-82655-0, 978-0-684-02655-4 (genererat)
Filstorlek: 200 MB
Medienummer: C85593