The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: Jean-Noël Kapferer
Språk: Engelska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 31 tim., 52 min. : mono; 497 sidor : diagr., tab.
Utförlig titel: The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term
Förlaga: Elektronisk version av: 3. ed. London : Kogan Page, 2004 (tr. 2007). ISBN 0-7494-4283-2, 978-0-7494-4283-5
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008
Förlagans ISBN: 0749442832
Klassifikation: Qbm, Qblb, Qbm/TD, Qblb/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 31 tim., 52 min. : mono; 497 s. : diagr., tab. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 3. ed. London : Kogan Page, 2004 (tr. 2007). ISBN 0-7494-4283-2, 978-0-7494-4283-5 S. 471-483 i boken: Bibliography
Filstorlek: 450 MB
Medienummer: C85780