Pedagogisk dokumentation som aktiv agent
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Boken visar ett nytt sätt att använda pedagogisk dokumentation i arbetet med barns läroprocesser och utvecklingen av praktiken. Författaren utprovar nya teorier som får konsekvenser för hur vi förstår lärande och subjektsskapande i förskolan och skolan. Ting och material är inte passiva instrument och verktyg som vi använder, menar hon, utan aktiva medaktörer som samarbetar och handlar med oss
Av: Hillevi Lenz Taguchi
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 8 tim., 55 min. : mono; 153 sidor : ill.
Utförlig titel: Pedagogisk dokumentation som aktiv agent
Orginaltitel: Going beyond the theory/practice divide in early childhood education
Förlaga: Elektronisk version av: 1. uppl. Malmö : Gleerup, 2012. ISBN 978-91-40-67345-9, 91-40-67345-6 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2012
Förlagans ISBN: 9789140673459
Klassifikation: Eab.01, Eab.01/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 8 tim., 55 min. : mono; 153 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 1. uppl. Malmö : Gleerup, 2012. ISBN 978-91-40-67345-9, 91-40-67345-6 (genererat)
Filstorlek: 121 MB
Medienummer: CA05083