Den svenska marknadsföringslagstiftningen
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: Carl Anders Svensson
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: ca 12 tim.; 260 sidor : ill
Utförlig titel: Den svenska marknadsföringslagstiftningen
Förlaga: Elektronisk version av: 18. uppl. Lund : Studentlitteratur, cop. 2019 (tr. 2020). ISBN 978-91-44-12859-7
Utgivare: Malmö: MTM, 2021
Förlagans ISBN: 9789144128597
Klassifikation: 343.48508, Oeaae/TD
Anmärkning: Text och ljud Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Elektronisk version av: 18. uppl. Lund : Studentlitteratur, cop. 2019 (tr. 2020). ISBN 978-91-44-12859-7 Speltid: ca 12 tim.; 260 s. : ill Inläst med talsyntes
Filstorlek: 250 MB
Medienummer: CA52249