Gå till huvudinnehåll

Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här Öppnar ny flik till Legimus webbspelare

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in. För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

Information om boken

Praktisk handbok i bemötande för offentligt anställda som har kontakter med kunder. Boken förmedlar metoder och verktyg som kan vara användbara och komma till nytta i vardagens bemötande. Ett syfte är att uppmärksamma vikten av att verkligen använda de värdegrundsdokument som tas fram i många organisationer. Innehåller även drygt 50 exempel på autentiska bemötandesituationer

Av: Katarina Weiner Thordarson

Inläsare: Sari, EliassonSari Eliasson

Språk: Svenska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text

Längd: 5 tim., 24 min. ; 138 sidor

Utförlig titel: Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet

Orginaltitel: Professionellt bemötande

Förlaga: Inläst ur: 3., utök. uppl. Helsingborg : Komlitt, cop. 2014. ISBN 978-91-7251-131-6, 91-7251-131-1 (genererat)

Utgivare: Johanneshov: MTM, 2016

Förlagans ISBN: 9789172511316

Klassifikation: Odc, Doka

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud" "Speltid: 5 tim., 24 min. ; 138 s. : ill." "Inläst ur: 3., utök. uppl. Helsingborg : Komlitt, cop. 2014. ISBN 978-91-7251-131-6, 91-7251-131-1 (genererat)"

Filstorlek: 116 MB

Medienummer: CA30072

Ämnesord