Mediekommunikation
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Boken syftar till att ge praktiska råd och konkret kunskap om det journalistiska arbetet. Hur når man som journalist ut till sin målgrupp på bästa sätt? Tyngdpunkten ligger på denna fråga.. Innehållet bygger på förf:nas egna erfarenheter från press, radio och TV. Utgivare: Björn Lundén information, 2006
Av: Lars-Erik Marklund, Åsa Hansson
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 6 tim., 5 min. : mono; 142 sidor : ill.
Utförlig titel: Mediekommunikation
Förlaga: Elektronisk version av: 1. uppl. Näsviken : Björn Lundén information, 2006. ISBN 91-7027-494-0, 978-91-7027-494-7
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008
Förlagans ISBN: 9170274940
Klassifikation: Qbac, Bs, Qbac/TD, Bs/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 6 tim., 5 min. : mono; 142 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 1. uppl. Näsviken : Björn Lundén information, 2006. ISBN 91-7027-494-0, 978-91-7027-494-7
Filstorlek: 87 MB
Medienummer: C87635