Gå till huvudinnehåll

Känslans intelligens och arbetet

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

D.G., amerikansk psykolog och forskare, har skrivit en utförlig och omfattande bok om betydelsen av känslans intelligens. Såväl på individ- som team- och organisationsnivå belyses vikten av hur människor använder sig av känslomässig och social intelligens. I de flesta sammanhang är förmågor som påhittighet, initiativförmåga, självkontroll och relationsbyggande m.m., viktigare än formell kompetens

Av: Daniel Goleman

Språk: Svenska

Format: E-text

Detaljerat format: E-text (Textview)

Längd: 1 CD-R

Utförlig titel: Känslans intelligens och arbetet

Orginaltitel: Working with emotional intelligence

Förlaga: Kopierad från: [Pocketutg.]. Stockholm : Wahlström & Widstrand, 2000

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2000

Klassifikation: Dodf, Doec, Dodf/TD, Doec/TD

Anmärkning: E-textbok Kopierad från: Pocketutg.. Stockholm : Wahlström & Widstrand, 2000

Medienummer: D1822