Gå till huvudinnehåll

Leda läsfrämjande : om barns och elevers läsning och hur den kan utvecklas

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här Öppnar ny flik till Legimus webbspelare

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in. För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

Information om boken

Författaren Maria Heimer öser ur sin långa erfarenhet av att arbeta med läsfrämjande samt från aktuell forskning. Lärare, skolbibliotekarier och inte minst rektorer har ett stort ansvar i det här arbetet där ett integrerat skolbiblioteksarbete är en grundbult. Biblioteket gör en stor skillnad för lärares möjlighet att arbeta med läsfrämjande på alla nivåer. En bok som visar på vilken kompetens som behövs på olika nivåer och hur man skaffar sig den. Innehåller en rikhaltig litteraturlista.

Av: Maria Heimer

Inläsare: David, ZetterstadDavid Zetterstad

Språk: Svenska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text

Längd: 10 tim., 35 min. ; cirka 192 sidor

Utförlig titel: Leda läsfrämjande : om barns och elevers läsning och hur den kan utvecklas

Orginaltitel: Leda läsfrämjande

Förlaga: Anpassad från: Upplaga 1. Lund : Studentlitteratur, 2023. ISBN 9789144166490

Utgivare: [Malmö]: Inläst för Myndigheten för tillgängliga medier, MTM, 2024

Förlagans ISBN: 9789144166490

Klassifikation: 372.4, Eabf, Eaaca, Ab-c.06

Anmärkning: Anpassad från: Upplaga 1. Lund : Studentlitteratur, 2023. ISBN 9789144166490

Filstorlek: 225 MB

Medienummer: CA67698

Ämnesord