Gå till huvudinnehåll

Kundpsykologi

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Boken beskriver betydelsen av kunders behov, beslutsfattande, oro, minne, uppfattningsförmåga, associationer och beteende. Kompletteras med en mer specifik genomgång av hur kunder påverkas av reklam, nya produkter, butiksmiljöer, produktnamn och av försäljare. Inläst ur Studentlitt., 2002

Av: Pierre Wanger

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 9 tim., 8 min.

Utförlig titel: Kundpsykologi

Förlaga: Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 2002. ISBN 9789144017624

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2003

Förlagans ISBN: 9789144017624

Klassifikation: Qblbmd, Qblbmd/TC

Anmärkning: Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 2002. ISBN 9789144017624 Digital talbok (DAISY 2.0)

Filstorlek: 190 MB

Medienummer: C26534