Kundpsykologi
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Boken beskriver betydelsen av kunders behov, beslutsfattande, oro, minne, uppfattningsförmåga, associationer och beteende. Kompletteras med en mer specifik genomgång av hur kunder påverkas av reklam, nya produkter, butiksmiljöer, produktnamn och av försäljare. Inläst ur Studentlitt., 2002
Av: Pierre Wanger
Inläsare: Christina Andersson
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 9 tim., 8 min.
Utförlig titel: Kundpsykologi
Förlaga: Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 2002. ISBN 9789144017624
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2003
Förlagans ISBN: 9789144017624
Klassifikation: Qblbmd, Qblbmd/TC
Anmärkning: Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 2002. ISBN 9789144017624 Digital talbok (DAISY 2.0)
Filstorlek: 190 MB
Medienummer: C26534