Gå till huvudinnehåll

Principles of marketing : Scandinavian edition

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Av: Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment

Språk: Engelska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: 856 MB

Utförlig titel: Principles of marketing : Scandinavian edition

Förlaga: Elektronisk version av: 3. ed. Harlow : Pearson, 2020. ISBN 978-1-292-35499-6

Utgivare: Malmö: MTM, 2021

Förlagans ISBN: 9781292354996

Klassifikation: 658.8, Qblb/TD

Anmärkning: Text och ljud Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Elektronisk version av: 3. ed. Harlow : Pearson, 2020. ISBN 978-1-292-35499-6 Speltid: 856 MB Speltid: ca 42 tim., 15 min.; 531 s. : ill Inläst med talsyntes

Filstorlek: 857 MB

Medienummer: CA53111