Principles of marketing : Scandinavian edition
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment
Språk: Engelska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 856 MB
Utförlig titel: Principles of marketing : Scandinavian edition
Förlaga: Elektronisk version av: 3. ed. Harlow : Pearson, 2020. ISBN 978-1-292-35499-6
Utgivare: Malmö: MTM, 2021
Förlagans ISBN: 9781292354996
Klassifikation: 658.8, Qblb/TD
Anmärkning: Text och ljud Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Elektronisk version av: 3. ed. Harlow : Pearson, 2020. ISBN 978-1-292-35499-6 Speltid: 856 MB Speltid: ca 42 tim., 15 min.; 531 s. : ill Inläst med talsyntes
Filstorlek: 857 MB
Medienummer: CA53111