Grön kommunikation : hur du bygger värde för varumärket och världen
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Detta är den första svenska handboken i miljökommunikation, om hur man bygger upp ett starkt grönt varumärke. Boken vill inspirera dig till att förändra det sätt på vilket du kommunicerar idag för att öka din organisations konkurrenskraft, och du finner här många exempel på hur andra har lyckats. Boken är främst avsedd för dig som är kommunikatör, arbetar med marknadsföring, har en ledningsfunktion eller är miljöchef. Förlag: Liber, 2009
Av: Victoria Olausson
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 5 tim., 28 min. : mono; 141 sidor
Utförlig titel: Grön kommunikation : hur du bygger värde för varumärket och världen
Förlaga: Elektronisk version av: 1. uppl. Malmö : Liber, 2009. ISBN 978-91-47-08959-8, 91-47-08959-8 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2011
Förlagans ISBN: 9789147089598
Klassifikation: Qblb, Qbm, Uh, Qblb/TD, Qbm/TD, Uh/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 5 tim., 28 min. : mono; 141 s. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 1. uppl. Malmö : Liber, 2009. ISBN 978-91-47-08959-8, 91-47-08959-8 (genererat)
Filstorlek: 78 MB
Medienummer: CA00112