Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengar
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Gerillamarknadsföring har i USA kommit att stå för förmågan att kombinera många små insatser via olika kanaler. Stefan Ekberg, själv gerillaföretagare, har överfört begreppet till svenska förhållanden med uppslag och idéer som kan tillämpas av småföretagare. Han skriver om mässor, Internet, media, kundrelationer, klagomål m.m. Boken är en utpräglad handbok. Inläst ur Redaktionen, 2001
Av: Stefan Ekberg
Inläsare: Bo Green
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 12 tim., 44 min.
Utförlig titel: Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengar
Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Redaktionen, 2001
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2003
Klassifikation: Qblb, Qblb/TC
Anmärkning: Inläst ur: Stockholm : Redaktionen, 2001 Digital talbok (DAISY 2.0)
Filstorlek: 264 MB
Medienummer: C21900