Gå till huvudinnehåll

Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengar

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Gerillamarknadsföring har i USA kommit att stå för förmågan att kombinera många små insatser via olika kanaler. Stefan Ekberg, själv gerillaföretagare, har överfört begreppet till svenska förhållanden med uppslag och idéer som kan tillämpas av småföretagare. Han skriver om mässor, Internet, media, kundrelationer, klagomål m.m. Boken är en utpräglad handbok. Inläst ur Redaktionen, 2001

Av: Stefan Ekberg

Inläsare: Bo Green

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 12 tim., 44 min.

Utförlig titel: Gerillaföretagaren : hur du marknadsför ditt företag med kreativitet och energi snarare än med pengar

Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Redaktionen, 2001

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2003

Klassifikation: Qblb, Qblb/TC

Anmärkning: Inläst ur: Stockholm : Redaktionen, 2001 Digital talbok (DAISY 2.0)

Filstorlek: 264 MB

Medienummer: C21900