Gå till huvudinnehåll

Skapa oöverträffat kundvärde : hur du praktiskt går till väga

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Del 2 i Värdeserien. Värdemodellen är en arbetsmodell för att skapa och genomföra projekt där förmågan till kreativitet och nyskapande är förutsättningen för att lyckas. Denna del beskriver kundvärde och hur man skapar ett utvecklingsarbete av världsklass. Författarna visar hur man kan göra kundvärde till ett konkret och praktiskt verktyg i sitt företag, ett verktyg för att styra och leda organisationen mot bättre resultat

Av: Per Lindstedt, Jan Burenius

Inläsare: Lars Thiel

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 13 tim., 5 min.

Utförlig titel: Skapa oöverträffat kundvärde : hur du praktiskt går till väga

Förlaga: Inläst ur: Ödeborg : Nimba, cop. 1999

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2002

Klassifikation: Qbaaj, Qbaaj/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: Ödeborg : Nimba, cop. 1999 Boken ingår i serien: Värdeserien ; 2

Filstorlek: 271 MB

Medienummer: C18385