Skapa oöverträffat kundvärde : hur du praktiskt går till väga
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Del 2 i Värdeserien. Värdemodellen är en arbetsmodell för att skapa och genomföra projekt där förmågan till kreativitet och nyskapande är förutsättningen för att lyckas. Denna del beskriver kundvärde och hur man skapar ett utvecklingsarbete av världsklass. Författarna visar hur man kan göra kundvärde till ett konkret och praktiskt verktyg i sitt företag, ett verktyg för att styra och leda organisationen mot bättre resultat
Av: Per Lindstedt, Jan Burenius
Inläsare: Lars Thiel
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 13 tim., 5 min.
Utförlig titel: Skapa oöverträffat kundvärde : hur du praktiskt går till väga
Förlaga: Inläst ur: Ödeborg : Nimba, cop. 1999
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2002
Klassifikation: Qbaaj, Qbaaj/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: Ödeborg : Nimba, cop. 1999 Boken ingår i serien: Värdeserien ; 2
Filstorlek: 271 MB
Medienummer: C18385