Gå till huvudinnehåll

Kvalitet och tjänsteutveckling

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Huvudtemat i boken handlar om hur företag och organisationer i samband med utveckling av nya tjänster kan skapa allt bättre förutsättningar för totalkvalitet och därmed nöjda, lojala kunder och lönsamhet. Vänder sig främst till forskare och studerande vid universitet och högskolor samt till chefer inom privat och offentlig sektor. Inläst ur Studentlitt., 1996

Av: Bo Edvardsson

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 17 tim., 31 min.

Utförlig titel: Kvalitet och tjänsteutveckling

Förlaga: Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, cop. 1996 (tr. 1999)

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2004

Klassifikation: Qba, Qbiab, Qba/TC, Qbiab/TC

Anmärkning: Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, cop. 1996 (tr. 1999) Digital talbok (DAISY 2.02)

Filstorlek: 363 MB

Medienummer: C30113