Kvalitet och tjänsteutveckling
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Huvudtemat i boken handlar om hur företag och organisationer i samband med utveckling av nya tjänster kan skapa allt bättre förutsättningar för totalkvalitet och därmed nöjda, lojala kunder och lönsamhet. Vänder sig främst till forskare och studerande vid universitet och högskolor samt till chefer inom privat och offentlig sektor. Inläst ur Studentlitt., 1996
Av: Bo Edvardsson
Inläsare: Christer Bjärehag
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 17 tim., 31 min.
Utförlig titel: Kvalitet och tjänsteutveckling
Förlaga: Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, cop. 1996 (tr. 1999)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2004
Klassifikation: Qba, Qbiab, Qba/TC, Qbiab/TC
Anmärkning: Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, cop. 1996 (tr. 1999) Digital talbok (DAISY 2.02)
Filstorlek: 363 MB
Medienummer: C30113