Lärande utvärdering genom följeforskning
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Denna bok presenterar ett delvis nytt perspektiv på lärande utvärdering i interaktiva former. I boken förankras begreppen kring lärande utvärdering i teori men huvuddelen av kapitlen utgår från exempel på lärande utvärdering och resonerar kring dessa. Målgrupp för boken är högskolestuderande bland annat inom sociologi, pedagogik, företagsekonomi och personalvetarprogram. Förlaga: Studentlitteratur, 2009
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 12 tim., 9 min. : mono; 284 sidor
Utförlig titel: Lärande utvärdering genom följeforskning
Förlaga: Elektronisk version av: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, 2009. ISBN 978-91-44-05617-3, 91-44-05617-6 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2011
Förlagans ISBN: 9789144056173
Klassifikation: Dd, Dd/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 12 tim., 9 min. : mono; 284 s. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, 2009. ISBN 978-91-44-05617-3, 91-44-05617-6 (genererat)
Filstorlek: 171 MB
Medienummer: C99550