Interkulturellt lärande
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Det interkulturella lärandet hos, och mellan, elever med olika bakgrund i svensk grundskola utgör det primära studieobjektet i denna avhandling som är uppdelad i två delar. En studie fokuseras på formuleringar i offentliga dokument, den andra är elevers uppfattningar om interkulturella målområden och upplevt interkulturellt lärande centralt. Inläst ur 2. uppl. Luleå tekniska universitet, 2005
Av: Monica Eklund
Inläsare: Jan Setréus
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 27 tim., 46 min.
Utförlig titel: Interkulturellt lärande
Förlaga: Inläst ur: Luleå : Institutionen för lärarutbildning, Luleå tekniska universitet, 2003 (tr. 2005)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2006
Klassifikation: Em-c.02, Em-c.02/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.0) Inläst ur: Luleå : Institutionen för lärarutbildning, Luleå tekniska universitet, 2003 (tr. 2005) Boken ingår i serien: Doctoral thesis / Luleå University of Technology ; 2003:34 Boken utg. som: Diss. Luleå : Luleå tekniska univ., 2003
Filstorlek: 574 MB
Medienummer: C64515