Effektiv visuell kommunikation
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Förf., art director, med mångårig erfarenhet från reklambyråer, behandlar på ett populärvetenskapligt sätt bl.a. kommunikationsteori, reklamstrategi, färglära och typografihistoria samt hur man skapar en företagsidentitet och logotyp. Riktar sig till dem som behöver nå ut med ett budskap där text och bild är viktiga element, oavsett medium - tryckt form, film, webbsajt eller mobil
Av: Bo Bergström
Inläsare: Kia Skog
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 18 tim., 18 min.
Utförlig titel: Effektiv visuell kommunikation
Förlaga: Inläst ur: 6., utvecklade uppl. Stockholm : Carlsson, 2007. ISBN 978-91-7331-070-3, 91-7331-070-0 (genererat)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008
Förlagans ISBN: 9789173310703
Klassifikation: Qbm, Bs, Qbm/TC, Bs/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: 6., utvecklade uppl. Stockholm : Carlsson, 2007. ISBN 978-91-7331-070-3, 91-7331-070-0 (genererat)
Filstorlek: 380 MB
Medienummer: C83971