Relationsmarknadsföring
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Under 1990-talets mitt fick RM, relationsmarknadsföring som sätter relationer, nätverk och dylikt i fokus, ett internationellt genombrott. Den traditionella synen på marknadsföring är på väg att förändras. Förf. ger en översikt av de 30 olika relationer som ett företag måste beakta i sin marknadsföring med exempel och principer samt en del teorier. Förf. är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet
Av: Evert Gummesson
Inläsare: Eva Sigrand
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 19 tim., 3 min.
Utförlig titel: Relationsmarknadsföring
Förlaga: Inläst ur: 3. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 2002
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2005
Klassifikation: Qbla, Qbla/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.0) Inläst ur: 3. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 2002 Boken ingår i serien: Bättre ledarskap S. 354-371 i boken: Referenser
Filstorlek: 396 MB
Medienummer: C45865