Gå till huvudinnehåll

Relationsmarknadsföring

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Under 1990-talets mitt fick RM, relationsmarknadsföring som sätter relationer, nätverk och dylikt i fokus, ett internationellt genombrott. Den traditionella synen på marknadsföring är på väg att förändras. Förf. ger en översikt av de 30 olika relationer som ett företag måste beakta i sin marknadsföring med exempel och principer samt en del teorier. Förf. är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet

Av: Evert Gummesson

Inläsare: Eva Sigrand

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 19 tim., 3 min.

Utförlig titel: Relationsmarknadsföring

Förlaga: Inläst ur: 3. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 2002

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2005

Klassifikation: Qbla, Qbla/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.0) Inläst ur: 3. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 2002 Boken ingår i serien: Bättre ledarskap S. 354-371 i boken: Referenser

Filstorlek: 396 MB

Medienummer: C45865