Marketing communications : a brand narrative approach
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: Micael Dahlén, Fredrik Lange, Terry Smith
Språk: Engelska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: ca 36 tim., 15 min.; 584 sidor : ill.
Utförlig titel: Marketing communications : a brand narrative approach
Förlaga: Elektronisk version av: Chichester : Wiley, 2010. ISBN 978-0-470-31992-5
Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2017
Förlagans ISBN: 9780470319925
Klassifikation: Qbl, Qbm, Qbl/TD, Qbm/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: ca 36 tim., 15 min.; 584 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: Chichester : Wiley, 2010. ISBN 978-0-470-31992-5 S. 548-570 i boken: References
Filstorlek: 798 MB
Medienummer: CA33951