Gå till huvudinnehåll

Gilla!

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

En bok om kommunikation i en digital samtid. Boken har tre delar, Engagemang i en digital samtid, Strategiskt arbete med sociala medier och Intern förankring. Den är tänkt att användas som ett verktyg för att planera den egna organisationens arbete med sociala medier. Titeln är hämtad från gilla-funktionen på Facebook. Författaren är mediestrateg

Av: Brit Stakston

Inläsare: Inga Pyk

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 6 tim., 44 min.

Utförlig titel: Gilla!

Förlaga: Inläst ur: 3. uppl. Stockholm : Idealista, 2012. ISBN 978-91-87003-00-4, 91-87003-00-7 (genererat)

Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2013

Förlagans ISBN: 9789187003004

Klassifikation: Qblb, Qbac, Bv, Bi, Qblb/TC, Qbac/TC, Bv/TC, Bi/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: 3. uppl. Stockholm : Idealista, 2012. ISBN 978-91-87003-00-4, 91-87003-00-7 (genererat)

Filstorlek: 140 MB

Medienummer: CA10730