Gilla!
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
En bok om kommunikation i en digital samtid. Boken har tre delar, Engagemang i en digital samtid, Strategiskt arbete med sociala medier och Intern förankring. Den är tänkt att användas som ett verktyg för att planera den egna organisationens arbete med sociala medier. Titeln är hämtad från gilla-funktionen på Facebook. Författaren är mediestrateg
Av: Brit Stakston
Inläsare: Inga Pyk
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 6 tim., 44 min.
Utförlig titel: Gilla!
Förlaga: Inläst ur: 3. uppl. Stockholm : Idealista, 2012. ISBN 978-91-87003-00-4, 91-87003-00-7 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2013
Förlagans ISBN: 9789187003004
Klassifikation: Qblb, Qbac, Bv, Bi, Qblb/TC, Qbac/TC, Bv/TC, Bi/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: 3. uppl. Stockholm : Idealista, 2012. ISBN 978-91-87003-00-4, 91-87003-00-7 (genererat)
Filstorlek: 140 MB
Medienummer: CA10730