Gå till huvudinnehåll

Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Av: Kevin Lane Keller, Vanitha Swaminathan

Inläsare: William

Språk: Engelska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: 69 tim., 19 min. ; cirka 621 sidor

Utförlig titel: Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity

Förlaga: Anpassad från: Fifth edition, Global edition. Harlow : Pearson, 2020. ISBN 9781292314969

Utgivare: [Malmö]: Produced by Swedish Agency for Accessible Media, 2023

Förlagans ISBN: 9781292314969

Klassifikation: 658.827, Qbm, Qblb

Anmärkning: Anpassad från: Fifth edition, Global edition. Harlow : Pearson, 2020. ISBN 9781292314969 Kurslitteratur Inläst med talsyntes

Filstorlek: 1250 MB

Medienummer: CA66484

Ämnesord