Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: Kevin Lane Keller, Vanitha Swaminathan
Inläsare: William
Språk: Engelska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 69 tim., 19 min. ; cirka 621 sidor
Utförlig titel: Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity
Förlaga: Anpassad från: Fifth edition, Global edition. Harlow : Pearson, 2020. ISBN 9781292314969
Utgivare: [Malmö]: Produced by Swedish Agency for Accessible Media, 2023
Förlagans ISBN: 9781292314969
Klassifikation: 658.827, Qbm, Qblb
Anmärkning: Anpassad från: Fifth edition, Global edition. Harlow : Pearson, 2020. ISBN 9781292314969 Kurslitteratur Inläst med talsyntes
Filstorlek: 1250 MB
Medienummer: CA66484