Good to great - när vinst inte är målet
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Komplement till boken "Good to Great - hur vanliga företag tar språnget till mästarklass", en uppmärksammad bok om ledarskap och företagande. Den beskriver företag som under en lång följd av år har varit mediokra och genomsnittligt lönsamma, för att plötsligt ta språnget till mästarklass. Från good to great och sedan under lång tid visa ekonomiska resultat i mästarklass. Vad är det som skiljer dessa företag från dem som aldrig tog språnget?
Av: James C. Collins
Inläsare: Margaretha Albinsdotter
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 1 tim., 50 min.
Utförlig titel: Good to great - när vinst inte är målet
Orginaltitel: Good to great and the social sectors
Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Bookhouse Publishing, 2006. ISBN 978-91-89388-27-7, 91-89388-27-5 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2011
Förlagans ISBN: 9789189388277
Klassifikation: Od, Bk, Ohg, Od/TC, Bk/TC, Ohg/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: Stockholm : Bookhouse Publishing, 2006. ISBN 978-91-89388-27-7, 91-89388-27-5 (genererat)
Filstorlek: 39 MB
Medienummer: CA01554
Översättare: Lennart Arvedson