Marknadsföring och kommunikation i sociala medier
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Bloggar, Twitter, Facebook, wikis, YouTube hittar man på Internet. Vad är egentligen sociala medier och hur kan företag och organisationer dra nytta av dem för PR, varumärkesbyggande, reklam och annan kommunikation? På ett lättbegripligt sätt ger boken en introduktion i de sociala mediernas värld och nya sätt att kommunicera i en tid då reklamtrötthet och informationsöverflöd kräver nya vägar. Förlaga: Kreafon, 2009
Av: Lena Carlsson
Inläsare: Timothy Gibran
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 6 tim., 29 min.
Utförlig titel: Marknadsföring och kommunikation i sociala medier
Förlaga: Inläst ur: Göteborg : Kreafon, 2009. ISBN 978-91-633-5321-5, 91-633-5321-0 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2010
Förlagans ISBN: 9789163353215
Klassifikation: Qblb, Bra, Qblb/TC, Bra/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: Göteborg : Kreafon, 2009. ISBN 978-91-633-5321-5, 91-633-5321-0 (genererat)
Filstorlek: 135 MB
Medienummer: C95465