Varumärkesstrategi
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Förf. ger en handfast vägledning i konsten att utveckla starka varumärken. Med utgångspunkt från sin breda teoretiska och praktiska erfarenhet presenterar han ett stort antal innovativa begrepp och modeller, vilka fungerar som kraftfulla analysinstrument i samband med den varumärkesuppbyggande processen. Inläst ur Liber ekonomi, 1999
Av: Frans Melin
Inläsare: Qina Johansson
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 12 tim., 41 min.
Utförlig titel: Varumärkesstrategi
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1999
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2002
Klassifikation: Qbm, Qblb, Qbm/TC, Qblb/TC
Anmärkning: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1999 Boken ingår i serien: Bättre ledarskap Digital talbok (DAISY 2.0)
Filstorlek: 263 MB
Medienummer: C19482