Gå till huvudinnehåll

Varumärkesstrategi

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Förf. ger en handfast vägledning i konsten att utveckla starka varumärken. Med utgångspunkt från sin breda teoretiska och praktiska erfarenhet presenterar han ett stort antal innovativa begrepp och modeller, vilka fungerar som kraftfulla analysinstrument i samband med den varumärkesuppbyggande processen. Inläst ur Liber ekonomi, 1999

Av: Frans Melin

Inläsare: Qina Johansson

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 12 tim., 41 min.

Utförlig titel: Varumärkesstrategi

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1999

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2002

Klassifikation: Qbm, Qblb, Qbm/TC, Qblb/TC

Anmärkning: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1999 Boken ingår i serien: Bättre ledarskap Digital talbok (DAISY 2.0)

Filstorlek: 263 MB

Medienummer: C19482