Det missförstådda varumärket : myt och sanning om "företagets främsta tillgång"
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
På 1980-talet började företagen lägga enorma resurser på varumärkesarbete, men hur blev egentligen utfallet? Har företagen lyckats stärka sina varumärken? Förvaltar man denna tillgång skickligare än tidigare? Enligt förf. har i många fall denna strategi fungerat rent kontraproduktivt och detta diskuteras utifrån kundens perspektiv. Förlaga: Liljedahl & Co, 2004
Av: Bengt Håkansson
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 8 tim., 19 min. : mono; 223 sidor : ill. (vissa i färg)
Utförlig titel: Det missförstådda varumärket : myt och sanning om "företagets främsta tillgång"
Förlaga: Elektronisk version av: Helsingborg : Liljedahl & Co, 2004. ISBN 91-973607-7-5, 978-91-973607-7-7 (genererat)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008
Förlagans ISBN: 9197360775
Klassifikation: Qbm, Qbm/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 8 tim., 19 min. : mono; 223 s. : ill. (vissa i färg) Inläst med talsyntes Elektronisk version av: Helsingborg : Liljedahl & Co, 2004. ISBN 91-973607-7-5, 978-91-973607-7-7 (genererat)
Filstorlek: 118 MB
Medienummer: C87762