Gå till huvudinnehåll

Det missförstådda varumärket : myt och sanning om "företagets främsta tillgång"

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

På 1980-talet började företagen lägga enorma resurser på varumärkesarbete, men hur blev egentligen utfallet? Har företagen lyckats stärka sina varumärken? Förvaltar man denna tillgång skickligare än tidigare? Enligt förf. har i många fall denna strategi fungerat rent kontraproduktivt och detta diskuteras utifrån kundens perspektiv. Förlaga: Liljedahl & Co, 2004

Av: Bengt Håkansson

Språk: Svenska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: 8 tim., 19 min. : mono; 223 sidor : ill. (vissa i färg)

Utförlig titel: Det missförstådda varumärket : myt och sanning om "företagets främsta tillgång"

Förlaga: Elektronisk version av: Helsingborg : Liljedahl & Co, 2004. ISBN 91-973607-7-5, 978-91-973607-7-7 (genererat)

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008

Förlagans ISBN: 9197360775

Klassifikation: Qbm, Qbm/TD

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 8 tim., 19 min. : mono; 223 s. : ill. (vissa i färg) Inläst med talsyntes Elektronisk version av: Helsingborg : Liljedahl & Co, 2004. ISBN 91-973607-7-5, 978-91-973607-7-7 (genererat)

Filstorlek: 118 MB

Medienummer: C87762