Principles and practice of marketing
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: David Jobber, Fiona Ellis-Chadwick
Språk: Engelska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: ca 67 tim., 30 min.; 885 sidor : ill.
Utförlig titel: Principles and practice of marketing
Förlaga: Elektronisk version av: 7. ed. Maidenhead : McGraw-Hill Education, cop. 2013. ISBN 978-0-07-714000-7, 0-07-714000-1
Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2014
Förlagans ISBN: 9780077140007
Klassifikation: Qblb, Qblb/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: ca 67 tim., 30 min.; 885 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 7. ed. Maidenhead : McGraw-Hill Education, cop. 2013. ISBN 978-0-07-714000-7, 0-07-714000-1
Filstorlek: 907 MB
Medienummer: CA17155