Principles of marketing :
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: Philip Kotler, Gary Armstrong
Språk: Engelska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: ca 92 tim.; 728 sidor : ill
Utförlig titel: Principles of marketing :
Förlaga: Elektronisk version av: 18. global ed. Harlow : Pearson, 2021. ISBN 978-1-292-34113-2
Utgivare: Malmö: MTM, 2021
Förlagans ISBN: 9781292341132
Klassifikation: 658.8, Qblb/TD
Anmärkning: Text och ljud Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Elektronisk version av: 18. global ed. Harlow : Pearson, 2021. ISBN 978-1-292-34113-2 S. 659-702 i boken: References Speltid: ca 92 tim.; 728 s. : ill Inläst med talsyntes
Filstorlek: 1638 MB
Medienummer: CA52445