Yrkesetik : hur klienten upplever socialtjänsten
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Vilka normer skall social- och vårdarbetarna tillämpa i mötet med klienten samt vem skall de företräda - myndigheten, professionen eller klienten? Förf. tar sin utgångspunkt i klientens liv och anser att reglerna bör hänföra sig till den direkta relationen mellan socialarbetare och klient
Av: Jette Flindt Pedersen
Inläsare: Lena Thyberg
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 4 tim., 4 min.
Utförlig titel: Yrkesetik : hur klienten upplever socialtjänsten
Orginaltitel: Etik - jatak
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Fritze, 1994
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2003
Klassifikation: Dgoh, Ohf, Dgoh/TC, Ohf/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.0) Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1998 Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Fritze, 1994 Boken ingår i serien: Publica
Filstorlek: 85 MB
Medienummer: C22009
Översättare: Pauli Lappalainen