Gå till huvudinnehåll

One-to-one marketing

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Tanken med boken är att visa att företaget ska sträva efter anpassning till individuella kunder. Istället för att kommunicera med och erbjuda produkter som passar hela eller mindre delar av marknaden någorlunda bra, ska man istället vända sig till varje kund med precis det som denna efterfrågar. Inläst ur Liber ekonomi, 1999

Av: Ola Feurst

Inläsare: Anna Westberg

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 9 tim., 43 min.

Utförlig titel: One-to-one marketing

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1999

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2001

Klassifikation: Qblb, Qblb/TC

Anmärkning: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1999 Boken ingår i serien: Bättre ledarskap Digital talbok (DAISY 2.0)

Filstorlek: 202 MB

Medienummer: C15389