One-to-one marketing
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Tanken med boken är att visa att företaget ska sträva efter anpassning till individuella kunder. Istället för att kommunicera med och erbjuda produkter som passar hela eller mindre delar av marknaden någorlunda bra, ska man istället vända sig till varje kund med precis det som denna efterfrågar. Inläst ur Liber ekonomi, 1999
Av: Ola Feurst
Inläsare: Anna Westberg
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 9 tim., 43 min.
Utförlig titel: One-to-one marketing
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1999
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2001
Klassifikation: Qblb, Qblb/TC
Anmärkning: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1999 Boken ingår i serien: Bättre ledarskap Digital talbok (DAISY 2.0)
Filstorlek: 202 MB
Medienummer: C15389