Gå till huvudinnehåll

Sociala medier

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Youtube, Facebook och Twitter är exempel på s.k. sociala medier som skapar möjligheter att nästan gratis nå stora mängder av Internetanvändare. Den välkände debattören och författaren Per Ström redogör för olika typer av sociala medier som webbplatser, bloggar, nyhetsbrev, poddradio m.m. Här finns också exempel på företag och opinionsbildare som använder sociala medier med framgång. Förlaga: Liber, 2010

Av: Pär Ström

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 5 tim., 1 min.

Utförlig titel: Sociala medier

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, 2010. ISBN 978-91-47-09422-6, 91-47-09422-2 (genererat)

Utgivare: [Enskede]: [SRF], 2010

Förlagans ISBN: 9789147094226

Klassifikation: Qblb, Pucb, Qblb/TC, Pucb/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, 2010. ISBN 978-91-47-09422-6, 91-47-09422-2 (genererat)

Filstorlek: 277 MB

Medienummer: C95415