Gå till huvudinnehåll

Sälj det i toner-

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Forskningsrapport med syftet att förklara hur musik fungerar som kommunikation och hur den används i TV- reklam. Förf:a, sociolog och musikvetare, ger en historisk bakgrund till reklammusikens framväxt, beskriver musikens förmåga att påverka oss samt gör en analys av ett urval reklaminslag, som sänts i de kommersiella TV-kanalerna 1992. Musiken är en viktig del i nästan all reklam

Av: Erling Bjurström, Lars Lilliestam

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 6 tim., 24 min.

Utförlig titel: Sälj det i toner-

Förlaga: Inläst ur: Vällingby : Konsumentverket, 1993

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008

Klassifikation: Qbme, Ij:oa, Qbme/TC, Ij:oa/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1994 Inläst ur: Vällingby : Konsumentverket, 1993

Filstorlek: 133 MB

Medienummer: C73506