Gå till huvudinnehåll

Lärares tal och barns nyfikenhet : kommunikation om naturvetenskapliga innehåll i förskolan

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Akademisk avhandling där huvudsyftet är att studera hur lärandets objekt och akt framträder i kommunikation kring ett avgränsat innehåll i förskolan. I de empiriska studierna undersöks lärares och barns kommunikation kring naturvetenskapliga innehåll i förskolan

Av: Susanne Thulin

Språk: Svenska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: 6 tim., 52 min. : mono; 150 sidor

Utförlig titel: Lärares tal och barns nyfikenhet : kommunikation om naturvetenskapliga innehåll i förskolan

Förlaga: Elektronisk version av: Göteborg : Acta universitatis Gothoburgensis, 2011. ISBN 978-91-7346-706-3, 91-7346-706-5 (genererat)

Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2012

Förlagans ISBN: 9789173467063

Klassifikation: Eabu.02, Eabu.02/TD

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 6 tim., 52 min. : mono; 150 s. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: Göteborg : Acta universitatis Gothoburgensis, 2011. ISBN 978-91-7346-706-3, 91-7346-706-5 (genererat) Boken ingår i serien: Göteborg studies in educational sciences ; 309 Boken utgiven som: Diss. (sammanfattning). Göteborg : Univ., 2011

Filstorlek: 96 MB

Medienummer: CA03148