Principles of marketing
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: Philip Kotler, Gary Armstrong
Språk: Engelska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 66 tim., 32 min. : mono; 716 sidor : ill.
Utförlig titel: Principles of marketing
Förlaga: Elektronisk version av: 15. ed., global ed. Harlow, Essex : Pearson Education, cop 2014. ISBN 978-0-273-78699-3, 0-273-78699-7
Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2013
Förlagans ISBN: 9780273786993
Klassifikation: Qblb, Qblb/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 66 tim., 32 min. : mono; 716 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 15. ed., global ed. Harlow, Essex : Pearson Education, cop 2014. ISBN 978-0-273-78699-3, 0-273-78699-7
Filstorlek: 911 MB
Medienummer: CA12088